Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: World Shipbuilding Industry

  • Formaat: 392 pages
  • Ilmumisaeg: 13-Aug-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000639797
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 48,09 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 392 pages
  • Ilmumisaeg: 13-Aug-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000639797

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book, first published in 1985, presents a comprehensive overview of the world shipbuilding industry. It contrasts the conditions which foster its development in newly-industrialised countries such as Japan, South Korea and Brazil with the problems leading to its decline in Western Europe and North America. The book discusses the supply and demand factors peculiar to shipbuilding and notes the inherent instability of the industry due to the conditions placed upon it by the economic environment. Reactions to this instability are examined from the point of view of both shipbuilding enterprises and governments. The book concludes by assessing current trends and discussing likely future developments. It is shown that much will depend on shipping costs, industrial organisation and the level of state support.

1. Shipbuilding: The Global Shift
2. The Conceptual Background to
Shipbuilding
3. Ship Prices, Costs and the Shipyard Site Factor
4. The Role
of Technological Change
5. Demand and Ship Cycles
6. Industrial Organisation
7. The Impact of Government Intervention
8. Conclusion
Daniel Todd