ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter 1. Introduction. Does Writing Promote Learning in Science? |
1 | (8) | |
Chapter 2. Evidence from the Literature for Writing as a Mode of Science Learning |
9 | (12) | |
Chapter 3. Cognitive, Constructivist Mechanisms for Learning Science through Writing |
21 | (12) | |
Chapter 4. The Role of Language in Science Learning and Literacy |
33 | (14) | |
Chapter 5. A Research Program on Writing for Learning in Science, 1992-2002 |
47 | (20) | |
Chapter 6. Using a Science Writing Heuristic to Promote Learning from Laboratory |
67 | (24) | |
Chapter 7. Children's Views of Writing to Learn |
91 | (14) | |
Chapter 8. Teacher's Perceptions of Writing to Learn Strategies |
105 | (18) | |
Chapter 9. Breakthroughs, Classroom Implications, On-going and Future Research |
123 | (14) | |
References | 137 | (12) | |
Index | 149 |