Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Writing Violence and Buddhism in Sri Lanka: Of Hungry Ghosts and Homecomings

  • Formaat: 156 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Apr-2022
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000570328
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 54,59 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book examines the idea of violence in the context of religion and literature. It addresses the question of freedom and peace, and violence, with reference to the Buddhist nationalist discourse in Sri Lanka, against the backdrop of Shyam Selvadurai's novel, The Hungry Ghosts. The book discusses love, compassion, emancipation, ethics and responsibility through the concepts of identity, deconstruction and decolonization to view religion as language or writing. With a blend of philosophical insights from Emmanuel Levinas, Jacques Derrida, Maurice Blanchot, and Mahatma Gandhi on ideas of being and the other, differences, nonviolence and forgiveness, it insists on the ethical exigency of reinventing Buddhism in Sri Lanka. Delving into some the central motifs of Selvadurai's novel, suffering, desire, hate, and vengeance, it questions popular Sinhala Buddhist readings to argue for the promise of inclusive and diverse approaches towards various groups, linguistic communities, women, and homosexuality. This book will be useful for scholars and researchers of literature and languages, South Asian literature, literary criticism and theory, linguistics, cultural studies, philosophy, religion, Buddhist studies, diaspora studies, and Sri Lankan literature and sociology.