Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: A-Z of Special Educational Needs

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Sari: John Catt A-Z series
  • Ilmumisaeg: 13-Dec-2024
  • Kirjastus: John Catt Educational Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781036005450
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 9,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Sari: John Catt A-Z series
  • Ilmumisaeg: 13-Dec-2024
  • Kirjastus: John Catt Educational Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781036005450

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The A-Z of Special Educational Needs is a treasure trove of advice and guidance for SENCos, teachers, support staff and leaders, organised around the 26 letters of the English alphabet.'As teachers we all know pupils learn at different rates and require different levels and types of support at different points in their education in order to succeed. Skilful assessment allows teachers to ascertain what children know, what their barriers might be and what they need to learn next. Adapting teaching in a responsive way to this knowledge, by providing targeted support to pupils who are struggling, is likely to increase pupil success.' Neil Maslen & Lindsay Cooper-Smith