Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Zwischen Neurobiologie und Bildung: Individuelle Forderung uber biologische Grenzen hinaus

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-May-2013
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783647701257
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 28,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Zwischen Neurobiologie und Bildung: Individuelle Forderung uber biologische Grenzen hinaus
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-May-2013
  • Kirjastus: Brill Deutschland GmbH
  • Keel: ger
  • ISBN-13: 9783647701257
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

English summary: Education is a (neuro)biological process. Not paying attention to this fact can provoke challenging behavior. The key to success in school thus lies in internalizing the vantage point of the "malfunctioning" child.The author's case histories begin from extreme preconditions: autism, trisomy 21, epilepsy, Tourette's syndrome, etc. They intend to enable the reader to see presumed unalterable limitations as challenges and not to view neurobiological perceptions as boundaries. Educational optimism should always be possible with less momentous symptoms. (Neuro)biological boundaries serve not as insuperable obstacles, but as welcome challenges. This is a book for everyone wanting to avoid learning difficulties in children or to better understand their own role in education.German description: Bildung ist an (neuro)biologische Vorgange gebunden. Ihre Nichtbeachtung provoziert herausforderndes Verhalten.Die Fallbeispiele gehen bewusst von extremen biologischen Bedingungen aus: Autismus, Trisomie 21, Tourette-Syndrom, Epilepsie, ...Andre Frank Zimpel zeigt, dass der Schlussel zu einem nachhaltigen Erfolg darin besteht, sich der Innensicht der scheinbar versagenden Kinder, Jugendlichen oder Erwachsenen anzunahern. Fur weniger einschneidende Lernschwierigkeiten gilt erst recht: Biologische Grenzen stellen eine Herausforderung, aber kein unuberwindliches Hindernis dar.