Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Advanced Virtual Environments and Education: Third International Workshop, WAVE 2021, Fortaleza, Brazil, March 21-24, 2021, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 67,91 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This volume revised versions of the selected papers presented during the Third International Workshop on Advanced Virtual Environments and Education, WAVE 2021, held in Fortaleza, Brazil, in March 2021.  

The 7 full papers and 4 short papers presented were thoroughly reviewed and selected from the 27 submissions. The papers are organized in the following topical sections: ?learning scenarios and grouping methods; applications and scenarios, phigital, CS education and assessment; human computer interfaces for education, study cases for accessibility and wellbeing.
Learning Scenarios and Grouping Methods.- Applications and Scenarios,
Phigital, CS Education and Assessment.- Human Computer Interfaces for
Education, Study cases for Accessibility and Wellbeing.