ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part I. Production as Progress
Chapter 1. Marketing Problems and Advertising Methods as America Industrialized
Chapter
2. Owner-Manager Control of Advertising
Chapter
3. Printers, Advertisers, and Their Products
Chapter
4. Advertising Progress as a Measure of Worth
Part II. Specialization as Progress
Chapter 5. Early Advertising Specialists
Chapter
6. Competition and Control: Business Conditions and Marketing Practices
Chapter
7. The Competition to Modernize Advertising Services
Part III. Consumption as Progress
Chapter 8. Taking Advertisements Toward Modernity
Chapter
9. Modernity and Success: Legitimatizing the Advertising Profession - I
Chapter
10. The Appropriation of Progress: Legitimatizing the Advertising Profession - II
Conclusion. Patrons, Agents, and the New Business of Progress