ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter
1. Statistics for Decision Making and Competitive Advantage.
Chapter
2. Describing Your Data.
Chapter 3, Hypothesis Tests and Confidence Intervals to Infer Population Characteristics and Differences.
Chapter
4. Simulation to Infer Future Performance Levels Given Assumptions.
Chapter
5. Simple Regression.
Chapter
6. Finance Application: Portfolio Analysis with a Market Index as a Leading Indicator in Simple Linear Regression.
Chapter
7. Indicator Variables.
Chapter
8. Presenting Statistical Analysis Results to Management.
Chapter
9. Nonlinear Regression Models.
Chapter
10. Logit Regression for Bounded Dependent Variables.
Chapter
11. Building Multiple Regression Models.
Chapter
12. Model Building and Forecasting with Multicollinear Time Series.
Chapter
13. Association Between Two Categorical Variables: Contingency Analysis with Chi Square.
Chapter
14. Conjoint Analysis and Experimental Data.