Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Customer Code of Ethics

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-Sep-2012
  • Kirjastus: AudioInk
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781613392867
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 5,32 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Customer Code of Ethics
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 10-Sep-2012
  • Kirjastus: AudioInk
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781613392867
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The study of ethics seeks to address concepts such as good and bad, right and wrong, justice, and virtue. As ethics apply to customer service, it's your attitude about the way to treat customers, which has to stem from an inner belief that it's the RIGHT thing to do. You'll learn from Laura Stack, who has run a successful business for nearly 20 years, the eight beliefs of a great service attitude:1. The customer is Number One.2. Customers deserve to be listened to.3. We work hard to understand and solve the customer's problem. 4. We strive to maintain a positive attitude, even with difficult customers.5. Everyone in our company impacts customer service.6. Our customers are our future.7. We never treat our customers with indifference.8. We treat customers like family. Successful companies think about and orient their behavior toward their customers in this way. The Productivity Pro(R), Inc. believes these protocols are the right way to treat its customers, and Laura Stack suggests they might be the right way for you too.