Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Customer Relationship Management: Methods, Opportunities and Challenges

Edited by (Associate Professor, School of Business and Economics, Universiti Brunei Darussalam, Bandar Seri Begawan, Brunei)
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 284,05 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Customer relationship management (CRM) has evolved into a crucial strategic approach for businesses seeking to improve customer satisfaction, loyalty, and overall performance. This book endeavours to furnish a comprehensive overview of the strategies, possibilities, and difficulties linked with the implementation of CRM. Its goal is to explore essential facets of Customer Relationship Management, covering methods, opportunities, and challenges. It also encompasses a diverse range of conceptual and practical perspectives associated with CRM. Comprising fourteen chapters, this collection offers valuable insights for a broad audience. Potential readers include students, academics, researchers, policymakers, practitioners, and undergraduate and postgraduate students in business management or related fields.