Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Errors and Intelligence in Computer-Assisted Language Learning: Parsers and Pedagogues

(University of Waterloo, Canada), (Simon Fraser University, Canada)
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 46,79 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book provides the first comprehensive overview of theoretical issues, historical developments and current trends in ICALL (Intelligent Computer-Assisted Language Learning). It assumes a basic familiarity with Second Language Acquisition (SLA) theory and teaching, CALL and linguistics. It is of interest to upper undergraduate and/or graduate students who study CALL, SLA, language pedagogy, applied linguistics, computational linguistics or artificial intelligence as well as researchers with a background in any of these fields.

Arvustused

"A must-read for any computational linguist intending to start work in the field of CALL."

Computational Linguistics

Preface ix
List of Figures
xi
List of Tables
xiii
Abbreviations xv
Acknowledgments xvii
1 Introduction
1(8)
2 NLP in CALL
9(74)
3 Error analysis and description
83(32)
4 Feedback
115(56)
5 Student modeling
171(42)
6 The past and the future
213(16)
Notes 229(10)
Bibliography 239(36)
Index 275
Trude Heift is Associate Professor of Linguistics and Associate Dean of Graduate Studies at Simon Fraser University in Canada.

Mathias Schulze is Associate Professor of German at the University of Waterloo in Canada.