Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Foundations of Visual Communication: How Visuals Appear in Daily Life

(Konstfack University of Arts Crafts and Design, Sweden), (Mälardalen University, Eskilstuna, Sweden)
  • Formaat: 142 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Jun-2023
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000894875
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 142 pages
  • Ilmumisaeg: 16-Jun-2023
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781000894875

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Drawing upon theories from visual studies, critical visual culture studies, and cognitive psychology, and with a special focus on gender and ethnicity, this book gives students a theoretical foundation for future work as visual communicators.



Drawing upon theories from visual studies, critical visual culture studies, and cognitive psychology, and with a special focus on gender and ethnicity, this book gives students a theoretical foundation for future work as visual communicators.

The book takes a closer look at the interwoven character of perception and reception that is present in everyday visual encounters. Chapters present a wide variety of visual examples from art history, digital media, and the images we encounter and use in our daily lives. With the tools to understand how images and text make meaning, students are thus prepared to better communicate through visual media.

This book serves as a main or supplementary text for visual communication or visual culture courses.

1. Visual Landscapes
2. Visual Communication in Practice
3. Analysing
and Interpreting Visuals
4. Communication and Narration
5. Contexts,
Situations and Framing
Yvonne Eriksson is Professor in Information Design at Mälardalen University, Sweden.

Anette Göthlund is Professor in Visual Arts Education at Konstfack University of Arts, Crafts and Design, Sweden.