Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Games and Learning Alliance: 12th International Conference, GALA 2023, Dublin, Ireland, November 29 - December 1, 2023, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 135,23 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This LNCS volume constitutes the proceedings of 12th International Conference, GALA 2023, in Dublin, Ireland, held during November/December 2023.





The 36 full papers and 13 short papers were carefully reviewed and selected from 88 submissions. The papers contained in this book have been organized into six categories, reflecting the variety of theoretical approaches and application domains of research into serious games:













1.       The Serious Games and Game Design 2.       User experience, User Evaluation and User Analysis in Serious Games 3.       Serious Games for Instruction 4.       Serious Games for Health, Wellbeing and Social Change 5.       Evaluating and Assessing Serious Games Elements 6.     Posters
Serious Games for Instruction.- Serious Games for Health, Wellbeing and Social Impact.- User experience, user analysis and user assessment in Serious Games.- Evaluating and Assessing Serious Games elements.- Serious Games and Game Design.- Posters.