Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Innovative Practices for Teaching Sign Language Interpreters

Edited by
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 31-Oct-2009
  • Kirjastus: Gallaudet University Press,U.S.
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781563682094
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 64,51 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 31-Oct-2009
  • Kirjastus: Gallaudet University Press,U.S.
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781563682094

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Presents six dynamic teaching practices that treat interpreting as an active process between two languages and cultures, suggesting social interaction, sociolinguistics, and discourse analysis as more appropriate frameworks. The contributors explain how to develop textual coherence skills, use role-play and recall protocols as teaching strategies, and implement graduation portfolios. Annotation c. Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Contributors vii Foreword ix Robert Ingram Training Interpreters---Past, Present, and Future 1(14) Cynthia B. Roy Discourse Mapping: Developing Textual Coherence Skills in Interpreters 15(52) Elizabeth A. Winston Christine Monikowski Critical Linguistic and Cultural Awareness: Essential Tools in the Interpreters Kit Bag 67(16) Kyra Pollitt Interactive Role-Plays As a Teaching Strategy 83(26) Melanie Metzger Translation Techniques in Interpreter Education 109(23) Jeffrey E. Davis Metacognition and Recall Protocols in the Interpreting Classroom 132(21) Rico Peterson Portfolios: One Answer to the Challenge of Assessment and the ``Readiness to Work Gap 153(24) Janice H. Humphrey Index 177