Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Managerial Communication for Professional Development

  • Formaat: 154 pages
  • Ilmumisaeg: 20-Mar-2019
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781949991147
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 15,02 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 154 pages
  • Ilmumisaeg: 20-Mar-2019
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781949991147

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Managerial Communication for Professional Development offers a unique functions approach to managerial skills.

It explores what the communication managers actually do in business across the planning, organizing, leading, and controlling functions when professional skills are needed the most. The windows into practical reality adds contemporary information pertinent to key concepts in the chapters.

Focusing on topics such as public image, impression management, reprimanding employees’ unproductive behaviors at work, effective presentations skills, employment communication best practices, and claims and argument missteps managers make during crisis. The contents of this book will help managers and future managers understand the professional development skills essential to management communication functions.

Reginald L. Bell, Professor in the College of Business at Prairie View A&M University, Texas, USA.