Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Online Learning during the COVID-19 Pandemic: A Review of Student Experiences in Asian Higher Education

  • Formaat: 92 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Dec-2023
  • Kirjastus: Asian Development Bank
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789292705619
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 4,50 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 92 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Dec-2023
  • Kirjastus: Asian Development Bank
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789292705619

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This report analyzes the online learning experiences of higher education students in six Asian countries during the pandemic to illustrate how to provide technical and learning support, narrow the digital divide, and direct future policy. Drawing on surveys from Indonesia, Nepal, Pakistan, the Philippines, the Republic of Korea, and Viet Nam, the report touches on areas including internet availability, student satisfaction, and levels of student-teacher interaction. Providing country breakdowns, it considers funding for online education, underscores the challenges for low-income students, and sets out how to fill the skills and training gap to offer equal access to better education.