ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Introduction
Brief History of Retail
1 Retail Sectors
Food/ Fashion/ Home/ Leisure and Entertainment/Case Study/Summary/Exercise
2 Retail Sites
Department Stores/ High Street/ Shopping Centers/ Out-of-town Shopping/ The Concourse/ Alternative
Venues/Case Study/Summary/Exercise
3 Branding & Identity
What is Branding?/ Developing a Brand/ Selling a Brand/Case Study/Summary/Exercise
4 The Retail Environment
Retail and Sustainability/ Materials/ Lighting/ Climate and Sound/Case Study/Summary/Exercise
5 Methods of Organizing Space
Principles of Retail Organization/ Merchandising/ Service and Ancillary Space/Case Study/Summary/Exercise
6 Design Detail
The Shop Facade/ Interior Architecture/ Fixtures and Fittings/Case Study/Summary/Exercise
7 Consumer Psychology
Different Types of Shoppers/Design to Encourage Consumption/Case Study/Summary/Exercise
Bibliography
Glossary
Acknowledgements
Index