ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface
Introduction
Chapter 1: A Look at Youth Services in Public Libraries
Chapter 2: Philosophy of Play
Chapter 3: Promoting Open-Ended Play
Chapter 4: Structured vs. Unstructured
Chapter 5: Participatory Design
Chapter 6: Design Thinking
Chapter 7: Collaboration
Chapter 8: Playwork
Chapter 9: Importance of Stakeholders
Chapter 10: Assessment and Impact
Chapter 11: A Simple Look at Programming
Chapter 12: The Evolution of Simple Positive Play
Appendix
Bibliography