Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Talent Disruption: People Are The Brands

  • Formaat: 240 pages
  • Ilmumisaeg: 12-Nov-2023
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781637425336
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 15,14 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 240 pages
  • Ilmumisaeg: 12-Nov-2023
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781637425336

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book proposes a solution to the human capital challenges faced by service industries amidst unprecedented labor shortages, and technological and geopolitical shifts. It offers a framework for diagnosing the root causes of talent disruption.

Talent Disruption provides a detailed roadmap and tools for building a talent engine powered by AI, big data, and analytics. The results are a growing talent pipeline, greater productivity, and higher profit margins.

Alexander Mirza has 25 years experience in Fortune 500 corporations and start-ups. After Deloitte Consulting, he led strategy at Starwood and held senior management roles at Hilton, Ticketmaster, and Caesars. He subsequently served as CEO of Asia-based Cachet Hotels. Mirza holds degrees from Harvard Business School and Queen's University at Kingston, where he was an Aga Khan Scholar.