Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Social Marketing

  • Formaat: 104 pages
  • Ilmumisaeg: 12-Oct-2012
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781136404207
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 64,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 104 pages
  • Ilmumisaeg: 12-Oct-2012
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781136404207
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Harness commercial marketing techniques to spark social change!American Express, Avon, BMW, Kelloggs, Liz Claiborne, McDonalds, Reebok, and other corporations have embraced social and cause-related marketing as a way to connect with their customers. This vital book examines the how and why as well as the causes and effects of this fast-growing trend in marketing. Social Marketing brings you:





an overview of recent global developments in social marketing a study comparing the effectiveness of a CRM program with that of ambush advertising a case study of Hungersite.com that investigates motivations for donating time, money, and other resources to charities a wary look at the darker side of globalization and liberalization and more!
Preface
Introduction
Narrowing the Concept of Marketing
A Field Experiment Comparing the Effectiveness of Ambush and Cause Related
Ad Appeals for Social Marketing Causes
Charitable Donations as Social Exchange or Agapic Action on the Internet:
The Case of Hungersite.com
The Dark Side of Globalization and Liberalization: Helplessness, Alienation,
and Ethnocentrism Among Small Business Owners and Managers
The Impact of Social Marketing on Engineering in Economic Restructuring
Index
Reference Notes Included
Michael T. Ewing